Forever Living Products Scandinavia AB

Hva er Forever

Direktesalg

Forever er representert i over 150 land over hele verden. I Skandinavia, der Forever har eksistert siden 1998, er selskapet det største direktesalgsforetaket innen hudpleie- og helseprodukter basert på Aloe vera. Salget skjer utelukkende via selvstendige forhandlere. Vi er medlem av Direktesalgsforbundet og følger deres retningslinjer.

Forever Living Products Scandinavia AB er et datterselskap til det internasjonale Forever Living Products. Morselskapet ble etablert i 1978 i USA og er verdens største produsent og distributør av Aloe vera. Vi har våre egne plantasjer i USA, Mexico og Den dominikanske republikk.

Aloe vera

Kjernen i Forevers virksomhet er Aloe vera. En plante som lenge har vært elsket for sine gode egenskaper. Den tyktflytende indre geléen kan enten presses og drikkes som et kosttilskudd eller blandes med andre nøye utvalgte ingredienser til ulike hud- og hårpleieprodukter.

I dag er Aloe vera hovedingrediensen i de fleste av våre produkter. Forever eier sine egne Aloe vera-plantasjer og er verdens største dyrker, produsent og distributør av Aloe vera. Forevers Aloe vera dyrkes med vekselbruk og høstes for hand.  Foretaket har full kontroll over hele prosessen fra dyrking til ferdig produkt. Dette sikrer den aller høgeste kvaliteten på produktene som Forever selger. Den høge kvaliteten på produktene bekreftes av sertifiseringene og kvalitetsmerkene vi har fått rundt om i verden. Mange produkter er godkjente i henhold til Kosher Rating og Islamic Seal, og de fleste av våre kosttilskudd er Halal -sertifiserte. Her på hjemmesiden kan du lese mer om Forever, Aloe vera og våre produkter.